عمده فروشی انواع عینک های اصل طبی و آفتابی با مناسب ترین قیمت ها در تهران انجام می شود. فروشگاه glassic جدیدترین مدل های ارائه شده را بصورت مستقیم عرضه می کند.

عمده فروشی انواع عینک تهران

فروشگاه glassic بطور تخصصی در زمینه عرضه عمده عینک فعالیت داشته و طیف گسترده و متنوعی از عینک ها را بصورت کاملا مستقیم و با مناسب ترین قیمت ها ارائه می کند.

عینک های ارائه شده توسط فروشگاه glassic از چندین نقطه مختلف وارد شده و انواع مدل های مد روز و جدید با مناسب ترین قیمت ها عرضه می شوند.

این عینک ها تنوع بالایی داشته و در انواع مدل های طبی، آفتابی، ورزشی، انواع مختلف عدسی ها و در دسته های زنانه، مردانه و بچگانه ارائه می شوند.

عینک های عرضه شده از کیفیت های مختلفی نیز برخوردار بوده و همه دارای استاندارد های لازم هستند. این عینک ها در کیفیت های کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی می شوند.

سیاست فروشگاه glassic این است که با حذف واسطه ها، محصولات خود را با مناسب ترین قیمت به دست مشتری برساند.

تمامی محصولات فروشگاه بصورت کاملا مستقیم ارائه شده و هیچ واسطه ای در این چرخه خرید و فروش وجود ندارد که سبب کاهش چشم گیر قیمت نهایی محصول می شود.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از پیشنهادات ویژه فروش عمده فروشگاه می توانید از طریق پل های ارتباطی زیر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

عمده فروشی عینک اصل گناوه

عمده فروشی عینک مردانه بانه


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

پاسخ دهید