عمده فروشی جدیدترین و متنوع ترین عینک ها در اصفهان صورت می گیرد. فروشگاه glassic انواع عینک های طبی و آفتابی زنانه را با مناسب ترین قیمت ها به فروش می رساند.

عمده فروشی عینک زنانه اصفهان

glassic یک فروشگاه تخصصی است که در زمینه عرضه عینک های طبی و آفتابی فعالیت داشته و طیف متنوعی از مدل های مردانه، زنانه و بچگانه را بصورت عمده و تکی به فروش می رساند.

واردات فروشگاه تخصصی glassic از نقاط مختلفی صورت گرفته و این امر بصورت ماهانه انجام می شود که موجب تنوع بالای محصولات ما شده است.

عینک های ارائه شده در فروشگاه، از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند. این عینک ها به مدل های کپی، های کپی، های کوالیتی و مدل های اورجینال و اصل تقسیم بندی شده و قیمت های متنوعی نیز دارند.

محصولات ارائه شده توسط فروشگاه اینترنتی glassic به عینک های آفتابی، فریم های طبی، عینک های ورزشی، عینک های طبی ورزشی، عینک های طبی آفتابی و انواع عدسی ها تقسیم می شوند.

سیاست همیشگی فروشگاه glassic این بوده که با حذف واسطه و عرضه مستقیم قیمت نهایی محصول را برای مشتری به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

به منظور برخورداری از تخفیف های ویژه، اطلاع از قیمت محصولات عمده و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

قیمت عینک طبی گرد زنانه

قیمت عینک های ریبن ایتالیایی


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

پاسخ دهید