عمده فروشی انواع مدل های عینک طبی و آفتابی زنانه در شیراز انجام می شود. فروشگاه عینک glassic جدیدترین مدل های ارائه شده را با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رساند.

عمده فروشی عینک شیراز

فروشگاه عینک glassic، یک فروشگاه تخصصی است که جدیدترین و متنوع ترین عینک های طبی و آفتابی را بصورت عمده و تکی و با قیمت های بسیار مناسب و ارزان به فروش می رساند.

عینک های عرضه شده در وبسایت فروش عمده عینک glassic، از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند. این عینک ها به ۴ دسته کپی، های کپی، های کوالیتی و اورجینال تقسیم بندی می شوند.

عینک های آفتابی و طبی ارائه شده، مدل های بسیار متنوع و متفاوتی دارند. این عینک ها در انواع مدل های خلبانی، دایره ای، مستطیلی، گربه ای، بیضی، پروانه ای، نیم فریم و دیگر مدل ها موجود هستند.

از آنجا موسسات دولتی و خصوصی از جمله مشتریان همیشگی فروشگاه glassic هستند، از انواع مدل ها در تعداد بالا موجود بوده و در این خصوص هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت.

سیاست فروشگاه glassic این است که با حذف واسطه ها، تمامی محصولات را بصورت مستقیم عرضه شده و به این ترتیب هزینه نهایی محصول برای مشتری به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق پل های ارتباطی وبسایت با کارشناسان فروش فروشگاه تماس حاصل نمایید.

عمده فروشی عینک ارزان تهران

عمده فروشی انواع عینک ارزان


جهت تهیه ی انواع عینک های طبی و آفتابی به صورت تکی یا عمده با کارشناس فروش سایت در تماس باشید.
کارشناس فروش : مهندس محمدی
شماره تماس : ۰۹۱۳۸۶۹۲۵۶۰
ایمیل : iranoptic.ir@gmail.com
تلگرام : iranopticir@

پاسخ دهید